0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند Xiaomi S1

ساعت هوشمند Xiaomi S1

Xiaomi smart watch S1
  • فناوری‌های مکان‌یابی GPS
  • سیستم عامل اندروید 6.0 و بالاتر، سیستم عامل iOS 10.0 و بالاتر
  • نوع صفحه نمایش اصلی AMOLED
  • اندازه صفحه نمایش 1.43 اینچ
  • دارای حسگر های سنجش اکسیژن خون, شتاب‌سنج,  قطب نما, مانیتورینگ کیفیت خواب

۵.۹۸۰.۰۰۰ تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برند:

توضیحات

ساعت هوشمند شیائومی مدل watch S1

ساعت هوشمند شیائومی مدل watch S1 یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین ساعت های هوشمند شیائومی است. ظاهر مجلل بزرگ ترین ویژگی این ساعت هوشمند است. مهندسان این شرکت امکانات فنی و نرم افزاری متعددی را در نظر گرفته اند تا مدل watch S1 را به گزینه ای ارزشمند برای علاقه مندان به ورزش تبدیل کنند. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالا، صفحه نمایش AMOLED با کیفیت بالا و سنسورهای مختلف مانند ضربان قلب و میزان اکسیژن خون است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل watch S1 شکل کلاسیک، صفحه نمایش گرد و بدنه ای خوش ساخت دارد. صفحه نمایش AMOLED با وضوح بالا، دکمه های فیزیکی کارآمد، بلوتوث ۵.۲، میکروفون و بلندگوهای یکپارچه و عملکردهای مختلف تناسب اندام از ویژگی های بارز این محصول است. در این مقاله همراه ما بمانید تا با دیگر ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شویم.

طراحی ساعت هوشمند شیائومی مدل watch S1

ساعت هوشمند شیائومی مدل watch S1 یک ساعت بسیار جذاب با طراحی کلاسیک و قاب گرد است. حاشیه های اطراف نمایشگر باریک هستند و دکمه های فیزیکی اطراف قاب ظاهری محکم و تبلت مانند دارند و حس استفاده از یک ساعت هوشمند بادوام را به کاربران القا می کنند.

بدنه از فولاد ضد زنگ تقویت شده و شیشه آن از یاقوت کبود ساخته شده است. بند ساعت از سیلیکون یا TPU ساخته شده است که بسیار نرم و راحت است و باعث ایجاد حساسیت و ناراحتی در پوست نخواهد شد. ابعاد این ساعت ۴۶.۵ * ۴۶.۵ * ۱۱میلی متر و وزن آن تقریباً ۵۳ گرم است که آن را بسیار سبک کرده است.

ساعت هوشمند شیائومی watch S1 در رنگ های نقره ای و مشکی عرضه می شود، بنابراین هر کاربری می تواند با توجه به سلیقه و علاقه خود بهترین گزینه را انتخاب کند. شیائومی از مواد فلزی بر روی قاب صفحه نمایش استفاده می کند، بنابراین محصول بسیار بادوام است.

صفحه نمایش ساعت ۱.۴۳ اینچ قطر دارد و از پنل AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل بهره می برد. این نمایشگر از فناوری Always-On پشتیبانی می کند، می توانید آخرین اعلان ها و یادآوری ها را در هر زمان روی صفحه نمایش ساعت مشاهده کنید.

ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی مدل watch S1

بدنه ساعت کاملاً ضد آب بوده و در برابر نفوذ آب در عمق ۵۰ متری و یا فشار آب ۵ اتمسفر مقاومت خوبی دارد. طول دستبند سیلیکونی از ۱۶۰ تا ۲۲۰ میلی متر قابل تنظیم است که آن را برای خانم ها و آقایان مناسب می کند.

کاربران می توانند ساعت را به دستگاه های هوشمند دارای اندروید ۶.۰ یا 10 iOS و بالاتر متصل کنند.

اپلیکیشن انحصاری Mi Fitness به کاربران این امکان را می دهد که به اطلاعاتی مانند ضربان قلب، تناسب اندام و کیفیت خواب دسترسی داشته باشند. این برنامه می تواند با سرویس های بهداشتی Google Strava و Apple همگام شود.

ساعت هوشمند شیائومی مدل watch S1 همچنین از دستیار صوتی Amazon Alexa پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد از دستورات صوتی برای انجام کارهایی مانند تنظیم آلارم یا کنترل از راه دور دستگاه های هوشمند خانگی استفاده کنید.

به خاطر وجود میکروفون و بلندگوی داخلی با کیفیت، کاربران می توانند مستقیماً به تماس های دریافتی پاسخ دهند. وقتی تلفن شما تماسی دریافت می کند، می توانید با فشار دادن دکمه ای روی ساعت به تماس پاسخ دهید و مستقیماً از طریق ساعت مکالمه خود را ادامه دهید.

این ساعت هوشمند شیائومی ۱۱۷ حالت ورزشی و تناسب اندام را ارائه می دهد. این حالت ها شامل تردمیل، دویدن، پیاده روی، یوگا، پرش، دوچرخه سواری، تنیس، بسکتبال و شنا است.

عملکرد ساعت هوشمند شیائومی مدل watch S1

ساعت هوشمند شیائومی مدل watch S1 مجهز به سنسور اپتیکال PPG اندازه گیری ضربان قلب است که می تواند به نظارت ۲۴ ساعته دست یابد. این سنسور همچنین قادر به اندازه گیری مداوم اکسیژن خون است که برای ارزیابی عملکرد ورزشی و کیفیت خواب مفید خواهد بود.

کاربران این ساعت هوشمند ورزشی همچنین به نظارت پیشرفته کیفیت خواب، تشخیص استرس، تمرینات تنفسی، شاخص سلامت و ردیابی چرخه قاعدگی زنان دسترسی دارند.

تراشه GPS داخلی ساعت از دو باند فرکانسی پشتیبانی می کند و با سیستم های موقعیت یابی محبوب مانند GPS، GLONASS، Galileo و Beidou سازگار است.

باتری لیتیومی به کار رفته در این ساعت هوشمند دارای ظرفیت ۴۷۰ میلی آمپر ساعت است که به لطف چیپست بهینه شده و الگوریتم کاهش مصرف مبتنی بر هوش مصنوعی، ساعت با یک بار شارژ کامل تا ۱۲ روز قابل استفاده است. در حالت ذخیره باتری، این زمان به ۲۴ روز افزایش می یابد و با استفاده مداوم از GPS، تا ۳۰ ساعت زمان شارژ را تجربه خواهید کرد.

قیمت ساعت شیائومی S1

ساعت هوشمند شیائومی مدل watch S1 ممکن است در مقایسه با سایر محصولات این شرکت کمی گران تر باشد، اما فناوری و امکانات نرم افزاری بالایی را ارائه می دهد و به همین دلیل می توان آن را یکی از ارزشمندترین ساعت های هوشمند بازار ایران نامید.

جمع بندی

ساعت هوشمند شیائومی مدل watch S1 یک دستگاه بسیار هوشمند و با قیمت مناسب است که طراحی و مجموعه ای از ویژگی ها را برای ردیابی ورزش به روشی عمدتاً قابل اعتماد ارائه می دهد. توانایی های این دستگاه به عنوان یک ساعت هوشمند نیز در کل خوب است و خرید آن را پیشنهاد می کنیم.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

۱۸ ماه گارانتی شرکتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند Xiaomi S1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی