0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند 2 Mibro Lite

ساعت هوشمند 2 Mibro Lite

Xiaomi Mibro Lite 2 Smartwatch
(دیدگاه کاربر 1)
  • نسخه بلوتوث 5.3
  • ضد آب تا عمق 50 متر
  • اندازه صفحه نمایش 1.3 اینچ
  • ظرفیت باتری 350 میلی آمپر
  • سازگار با سیستم عامل اندروید و iOS
  • نوع صفحه نمایش اصلی Amoled HD

۲.۶۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

دسته: برند:

توضیحات

ساعت هوشمند میبرو مدل 2 Mibro Lite

ساعت هوشمند مدل 2 Mibro Lite یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین ساعت های هوشمندی است که در بازار به چشم می خورد. با توجه به قیمت مقرون به صرفه، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار داده است. طی چند سال گذشته، Mibro ثابت کرده است که می تواند ساعت های هوشمند خوش ساخت را با قیمت های مناسب وارد بازار کند. ساعت هوشمند میبرو مدل 2 Mibro Lite یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است. ساعت هوشمندی که استفاده می کنید دارای صفحه نمایش ۱.۳ اینچی است، مجهز به چندین سنسور از جمله سنسور ضربان قلب و سنسور سطح اکسیژن خون است و از ۶۰ حالت ورزشی پشتیبانی می کند. اما مهم ترین ویژگی این ساعت هوشمند امکان مکالمه با گوشی از طریق اتصال بلوتوث است. اگر قصد خرید این محصول را دارید، بهتر است در ادامه بررسی های انجام شده در مورد 2 Mibro Lite را نیز مطالعه کنید.

طراحی ساعت هوشمند میبرو مدل 2 Mibro Lite

ساعت 2 Mibro Lite طراحی گرد و ظاهری کلاسیک مانند دارد. با این حال، این ساعت هوشمند اسپرت به زیبایی طراحی شده و ظاهری زیبا و جذاب دارد. این طراحی 2 Mibro Lite را برای آقایان و خانم ها مناسب می کند. لازم به ذکر است که 2 Mibro Lite دارای ابعاد ۴۴.۷ در ۴۴.۷ در۱۱.۲ میلی متر و وزن ۵۴ گرم است. دو دکمه در لبه سمت راست وجود دارد که از طریق آن ها می توانید ساعت را کنترل کنید. البته صفحه نمایش لمسی این محصول در انجام چنین کاری به شما کمک می کند. سنسورهای مختلفی در پشت ساعت قرار داده شده و یک پورت شارژ مغناطیسی نیز قابل مشاهده است.

یکی از ویژگی های دیگری که در بررسی ساعت 2 Mibro Lite باید به آن اشاره کنیم، فریم فلزی آن است. علاوه بر این، این محصول دارای دو بند است که یکی سیلیکونی مشکی و دیگری چرم قهوه ای است. این دو بند به 2 Mibro Lite اجازه می دهد تا به راحتی با لباس های مختلف سازگار شود. البته باید بگوییم که کیفیت بند چندان بالا نیست. اما زیبا هستند و القا کننده حس بدی به کاربر نخواهند بود. می توانید ساعت ها بدون اینکه دستتان عرق کند از محصول استفاده کنید.

از نمایشگرهایی با قابلیت نمایش همیشه روشن در این ساعت نیز استفاده می شود. کیفیت صفحه نمایش این ساعت هوشمند بسیار خوب است و وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از ویژگی های این ساعت هوشمند این است که دارای چندین واچ فیس است، نور خوبی تولید می کند و به سرعت لمس کاربر را تشخیص می دهد.

این محصول از سنسور ضربان قلب استفاده می کند که می تواند ضربان قلب شما را در ۲۴ ساعت شبانه روز کنترل کند. یکی دیگر از ویژگی های 2 Mibro Lite این است که می تواند بر خواب کاربر نظارت داشته باشد و اطلاعات خوبی در مورد کیفیت خواب کاربر منتشر کند.

نکته دیگری که در بررسی میبرو لایت 2 باید به آن اشاره کنیم این است که این محصول دارای گام شمار هم می باشد؛ بنابراین، به شما می گوید که چه مقدار فعالیت بدنی در طول روز انجام داده اید و چه مقدار کالری سوزانده اید.

سازگاری کامل با گوشی های هوشمند

در ادامه بررسی ساعت 2 Mibro Lite، باید به دیگر ویژگی های این محصول اشاره کنیم. هنگامی که 2 Mibro Lite را به تلفن خود متصل می کنید، می توانید پخش موسیقی را در تلفن خود کنترل کنید. می توانید موسیقی را تغییر دهید یا صدای موسیقی پخش شده توسط ساعت خود را کم یا زیاد کنید. همچنین می توانید بدون استفاده از تلفن تماس برقرار کنید. خود ساعت دارای شماره گیر است که کار کردن با آن هم بسیار راحت است. شما قادر خواهید بود به تماس های دریافتی پاسخ دهید یا آن ها را رد کنید.

این ساعت از ۶۰ مود مختلف ورزشی ساپورت می کند. از جمله این فعالیت های ورزشی می توان به کوه نوردی، دوچرخه سواری در فضای باز، صخره نوردی، دویدن در فضای باز اشاره کرد. این سنسور به بانوان کمک می کند تا دوره قاعدگی خود را ثبت کنند و از زمان تخمک گذاری و قاعدگی دوره بعدی نیز آگاه شوند.

باتری ساعت هوشمند میبرو مدل 2 Mibro Lite

قسمت دیگری که در این بررسی ساعت هوشمند 2 Mibro Lite باید به آن اشاره کنیم باتری آن است. 2 Mibro Lite دارای یک باتری ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی است که گفته می شود این محصول بین ۳ تا ۱۲ روز دوام می آورد و شارژ بیشتر و قوی تری نسبت به باتری موجود در Mibro Lite ارائه می دهد. هر چه بیشتر از سنسورهای این محصول به طور همزمان استفاده کنید، باتری سریع تر تخلیه می شود. با این حال، با استفاده سبک و بسیار معمولی، باتری بیش از ۱۲ روز دوام می آورد.

ارزش خرید ساعت هوشمند میبرو لایت

در مقایسه با قیمت 2 Mibro Lite و ویژگی های آن، شما با یک محصول بسیار ارزشمند روبرو هستید. همانطور که در بررسی ساعت 2 Mibro Lite گفتیم، این محصول ضد آب است، دارای قابلیت تماس است و از انواع فعالیت های ورزشی پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ویژگی های این ساعت هوشمند پشتیبانی از زبان فارسی و نمایش بی نقص اعلان های فارسی است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

بر اساس قیمت

از ۲ تا ۵ میلیون تومان

1 دیدگاه برای ساعت هوشمند 2 Mibro Lite

  1. پریسا

    این ساعت زبان فارسی هم ساپورت میکنه؟؟

    • ایران شیائومی

      سلام دوست عزیز بله قابلیت زبان فارسی در منو وجود دارد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی