0

Cart

خانهمحصولاتدوربیندوربین هوشمند شیائومی 1080p MJSXJ05CM

دوربین هوشمند شیائومی 1080p MJSXJ05CM

Xiaomi Home Security Camera 1080p
  • نوع حسگر تصویر CMOS
  • قابلیت بزرگنمایی دیجیتال
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • حسگر حرکت

 

 

۷۵۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

در سال‌های گذشته به دلیل افزایش سرقت منزل یا محل‌های کار برندهای مختلف تصمیم گرفتن محصولی بسازند تا امنیت خانه و مکان‌های مختلف بالا برود. در اولین محصول از دزدگیر رونمایی شد ولی به دلیل اینکه فقط قابلیت صدا داشت پیدا کردن مجرم روندی سخت بود. برند شیائومی با رونمایی از دوربین هوشمند مشکل نداشتن تصویر را هم حل کرد، رفته رفته با ساخت قابلیت‌های بیشتر دیگر جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد در ادامه با دوربین هوشمند شیائومی 1080p مدل MJSXJ05CM آشنا می‌شویم.

طراحی کارآمد

دوربین هوشمند شیائومی همانطور که طراحی ساده‌ای دارد اما بسیار کاربردی است. این دوربین از جنس پلی کربنات است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است برند شیائومی استفاده طولانی مدت از این دوربین را بدون آسیب دیدگی تضمین می‌کند. اما دوربین را در جایی قرار دهید تا آب به آن نرسد.

دوربین هوشمند به دلیل دارا بودن پایه چرخشی بر روی هر سطحی مانند دیوار، سقف، میز و… قابل نصب است همچنین به دلیل پایه چرخشی هرجا که نصب شود 360 در لنز می‌چرخد چشم انداز 360 درجه به معنای حفاظت کامل از خانه است.
چشم انداز پانوراما با چرخش 360 درجه برای نظارت همه جانبه بدون نقاط کور. سر دوگانه موتور این دوربین را قادر می‌سازد که به دور خود بچرخد و یک دید 360 درجه افقی و یک دید 108 درجه عمودی را ضبط کند.

این دوربین دارای اسپیکر داخلی است است پس صداها را تا ظرفیت 64 گیگابایت ذخیره می‌کند.

رزولوشن فیلمبرداری 1080p

این دوربین قادر است ویدئوهای با کیفیت 1080p را ضبط کند. این به معنی داشتن تصاویر با وضوح بالا و جزئیات دقیق تر است.با ویدیوی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل، دوربین تصاویر ویدیویی تیز و صاف تولید می‌کند. همچنین این دوربین از فناوری WDR پشتیبانی می‌کند که به دوربین اجازه می‌دهد تا در شرایط نورپردازی چالشی عملکرد خوبی داشته باشد و ویدیوهای شفافی را ضبط کند. حتی در شب هم به دلیل داشتن مادون قرمز نامرئی تا 940 نانومتر بینایی را بهبود بخشیده و با وجود سنسور LED تصاویر ضبط شده در شب کاملا شفاف و واضح هستند.

دوربین هوشمند با فناوری رمزگذاری ویدیو H.265 نسل بعدی، دوربین تصاویر واضح و جزئیات دقیقی را ایجاد می‌کند در حالی که فضای ذخیره سازی را دو برابر می‌کند و مشاهده آسان‌تری فراهم می‌کند.

همکاری با شبکه‌های بی‌سیم

مدل MJSXJ05CM از Wi-Fi پشتیبانی می‌کند، که به شما امکان اتصال به اینترنت و دسترسی به دوربین از راه دور را می‌دهد. همچنین همه عضوها در خانه و مکان مورد نظر می‌توانند نظارت از راه دور داشته باشند.

از طریق تماس‌های صوتی دو طرفه به صورت زمان واقعی،  شما می‌توانید هر زمان که دوست دارید “خانه” را بازدید کنید. این پشتیبانی از تماس صوتی دو طرفه به صورت زمان واقعی که حس مکالمه رو به رو را به شما القا می‌کند، بنابراین شما می‌توانید با عزیزانتان چت کنید، مهم این است که در هر کجا هستید می‌توانید این کار را انجام دهید.

حسگر حرکت

این دوربین مجهز به حسگر حرکت است و در صورت تشخیص حرکت در محدوده تعیین شده، ضبط ویدئو را آغاز می‌کند.

دوربین با استفاده از هوش مصنوعی تمام انسان‌ها را شناسایی می‌کند و اگر کسی ناشناخته باشد هشدار می‌دهد حتی بینایی را دقیق‌تر می‌کند.

پشتیبانی از کارت حافظه

مدل MJSXJ05CM قابلیت استفاده از کارت حافظه را دارد، که به شما امکان ضبط و ذخیره ویدئوها و تصاویر را می‌دهد.

همچنین این دوربین سه حالت ذخیره‌سازی دارد:

3 روش ذخیره‌سازی برای افزایش امنیت

  • کارت حافظه میکرو SD محلی*
    با ذخیره‌سازی ویدئو تا 32 گیگابایت و پشتیبانی از سرعت برای مشاهده به سرعت ویدیوهای ذخیره شده در کارت SD، در زمان و تلاش خود را صرفه‌جویی کنید.
  • ذخیره‌سازی در NAS
    این دوربین از قابلیت ویدیوهای تاریخی در کارت میکرو SD پشتیبانی می‌کند.
  • ذخیره‌سازی در ابر

دوربین هوشمند مدل شایئومی قابلیت فضای ذخیره‌سازی ابری هم دارد و این قابلیت تا هفت روز رایگان است.

قابلیت نظارت در زمان واقعی

با استفاده از برنامه اختصاصی Mi Home، شما می‌توانید به صورت زنده تصاویر دوربین را مشاهده کنید.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین هوشمند شیائومی 1080p MJSXJ05CM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی