0

Cart

خانهمحصولاتدوربیندوربین هوشمند IMILAB CMSXJ16A

دوربین هوشمند IMILAB CMSXJ16A

Xiaomi imilab Home Security Camera Basic CMSXJ16A
  • نوع حسگر تصویر CMOS
  • منبع تغذیه کابل برق
  • حفظ حریم خصوصی
  • دارای صدای دو طرفه

 

 

۹۳۰.۰۰۰ تومان

ناموجود

دسته: برند:

توضیحات

دوربین مداربسته Imilab مدل CMSXJ16A یکی از محصولات شرکت Imilab است. این دوربین دارای ویژگی‌های فنی متنوعی است که می‌تواند به شما در امنیت خانه یا محل کار کمک کند. در ادامه با قابلیت‌های بی نظیر این دوربین آشنا می‌شویم.

رزولوشن شگفت انگیز

این دوربین قابلیت ضبط و پخش تصاویر با رزولوشن بالا را دارد. این به شما امکان می‌دهد تا تصاویر با جزئیات دقیق را مشاهده کنید. وضوح فول اچ دی و رمزگذاری H.265 ویدیوی شفاف و باکیفیت را تضمین می کند، در حالی که دید در شب دوربین پیشرفته کیفیت تصویر خوبی را حتی در شرایط نور کم ارائه می دهد.

تبدیل تاریک به رنگی

دید در شب با استفاده از تکنولوژی IR، این دوربین قادر است در شب تصاویر با کیفیت و وضوح مناسبی را برداشت کند. بنابراین، شما می‌توانید حتی در شب هم به نظارت و کنترل منطقه مورد نظر خود بپردازید.

زاویه دید گسترده

دوربین مداربسته هوشمند دارای زاویه دید گسترده‌ای است که نمای پانورامای چرخشی 360 درجه به شما امکان می‌دهد یک منطقه گسترده را پوشش دهید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا به طور کامل به نظارت و کنترل محیط مورد نظر خود بپردازید.

اتصال به شبکه

دوربین هوشمند imilab مدل CMSXJ16A قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi را دارد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تصاویر را به صورت بی‌سیم مشاهده و کنترل کنید. همچنین، می‌توانید از راه دور به تصاویر دسترسی داشته باشید.

حفظ رویدادها

دوربین مدار بسته مدل CMSXJ16A قابلیت ضبط و ذخیره تصاویر ویدئویی در کارت حافظه را دارد. به این ترتیب، شما می‌توانید رخدادهای مهم را ضبط کرده و آن‌ها را بعداً مشاهده کنید.

استفاده از IMILAB خود را با ذخیره سازی رایگان ۷ روزه Cloud شروع کنید. رمزگذاری آن در سطح بانک تضمین می کند که داده های شما ایمن نگه داشته شوند. از طرف دیگر، می توانید به صورت محلی با کارت SD تا 64G ذخیره کنید.

صدای دو طرفه در زمان واقعی

از این دوربین هوشمند مداربسته برای گوش دادن و صحبت با عزیزانتان در زمانی که خارج از خانه هستید با صدای واضح و دو طرفه استفاده کنید. به لطف میکروفون و بلندگوی یکپارچه، به شما امکان می دهد با کودکان و حیوانات خانگی خود ارتباط برقرار کنید.

تشخیص حرکت و ردیابی

CMSXJ16A اجسام متحرک را تشخیص می دهد و به طور خودکار حرکت آنها را در حین ارسال هشدار به شما ردیابی و ضبط می کند. به لطف فناوری تشخیص حرکت و ردیابی، دوربین هر حرکتی را تشخیص می‌دهد، شروع به ضبط ویدیو می‌کند و اعلان‌ها را از طریق اپلیکیشن Mi Home (که در گوگل پلی یا اپ استور موجود است) به گوشی هوشمند شما باز می‌گرداند.

حفظ حریم خصوصی

دوربین مداربسته تمامی فضای ذخیره سازی را رمزگذاری کرده است تا از سرقت آنها جلوگیری شود.

حالت خواب

دوربین هوشمند را بدون نیاز به جدا کردن آن خاموش کنید. هنگامی که بیدار می شود، چند ثانیه طول می کشد تا دوباره کالیبره شود و شروع به ضبط فعالیت زنده کند.

طراحی کوچک

دوربین هوشمند imilab مدل CMSXJ16A با طراحی کوچک و جمع و جور را می توان بر روی هر سطح صافی مانند میز، قفسه یا روی دیوار یا سقف قرار داد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین هوشمند IMILAB CMSXJ16A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی