0

Cart

ایران شیائومیمحصولاتعینکعینک هوشمند بلوتوثی E13 bluetooth smart glasses

ذخیره 200000 تومان

عینک هوشمند بلوتوثی E13 bluetooth smart glasses

E13 bluetooth smart glasses
  • قابلیت مکالمه
  • قابلیت پخش موسیقی
  • طراحی دوست داشتنی
  • کیفیت ساخت بالا
  • بازدهی 8 ساعته باتری

۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

توضیحات

عینک هوشمند بلوتوثی E13

عینک هوشمند بلوتوثی E13: با پیشرفت تکنولوژی و فناوری ، این روزها شاهد محصولات جالب و در عین حال شاید عجیب و غریبی در بازار هستیم. ساعت های هوشمند یا عینک های واقعیت مجازی شاید معروف ترین آن ها باشند. اما آیا تا به حال راجب عینک های هوشمند چیزی شنیده اید؟ در معرفی جدید ترین و هیجان انگیز ترین نسل از گجت های هوشمند همراه ما باشید.

طراحی عینک هوشمند بلوتوثی E13

عینک هوشمند مدل E13 از برند Legacy اولین عینک هوشمند تحت نظر برند شیائومی است که با کیفیت و امکانات بینظیر خودش ، دل همه را برده.
طراحی زیبا و منحصر بفرد این عینک هوشمند اولین چیزیست که به چشم می آید. وقتی صحبت از مدرنیته و هوشمند سازی میشود ، همه ما یاد طراحی های خاص و عجیب میافتیم. در حالی که شیائومی در طراحی این عینک تمام اصالتی که یک عینک باید روی صورت شما داشته باشد را حفظ کرده و خبری از مدرنیته نیست. تلفیق کائوچو و فلز در طراحی فریم این عینک هوشمند ایده ای بینظیر است.

که باعث میشود همه چیز طبیعی به نظر برسد و کمتر کسی متوجه امکانات عینک شما شود. touch bar ، روی دسته های این عینک قرار گرفته. بصورتی که دسترسی به آن بسیار ساده است و به راحتی می توانید عینک خود را کنترل کنید. همچنین ابعاد این عینک به طوریست که روی هر سایز صورت به زیبایی می نشیند. پس اصلا و ابدا نگران سایز آن نباشید.

امکانات عینک هوشمند E13

وقتی صحبت از امکانات و آپشن می شود ، E13 حرف های زیادی برای گفتن دارد. اولین آن ها قابلیت مکالمه است. داشتن 2 میکروفون و 2 اسپیکر روی هر دسته ، مکالمه ای بی نقص به شما ارائه می دهد که می توانید حتی در محیط های شلوغ صدای مخاطب خود را به خوبی داشته باشید. این عینک با قابلیت noise cancelling ، صدایی شفاف و تمیز را منتقل می کند. علاوه بر این ، امکان پخش موسیقی نیز فراهم شده تا با یک تیر دو نشان بزنید! می توانید از یک روز آفتابی در حالی که عینک آفتابیتان را به صورت زدید و در عین حال به موسیقی مورد علاقه تان گوش می دهید ، لذت ببرید . آن هم بدون هیچ ایرپاد یا سیم اضافه ای!قابلیت کنترل دوربین گوشی نیز از جذابیت های این عینک شگفت انگیز است. کافیست دوربین گوشی خود را باز کنید و با یکبار لمس عینکتان ، عکس بگیرید!

 

باتری عینک هوشمند E13

بدیهی است که داشتن این امکانات نیازمند یک باتری قدرتمند است. در غیر این صورت با معضل بزرگی مواجه خواهیم بود و یک مشکل دیگر به روزمره همه ما اضافه خواهد شد. با این وجود شرکت Legacy فکر همه جا را کرده و یک باتری قدرتمند 100 میلی آمپری برای E13 در نظر گرفته. این باتری 8 ساعت بازدهی دارد که برای یک باتری در ابعاد میلی متری یک رقم فوق العاده ای است. اما می توانید به جای استفاده ی هر 4 اسپیکر یا میکروفون ، از 2 تای آن ها استفاده کنید تا مصرف باتری را کاهش دهید.

طریقه ی استفاده

برای روشن یا خاموش کردن عینک کافیست خطوط قرمز روی دسته ها را به مدت 5 ثانیه نگه دارید.

سپس به تنظیمات گوشی بروید و در قسمت بلوتوث ، glassses-E13 را انتخاب کنید.

برای پاسخ دادن یا قطع تماس ، دسته ی راست یا چپ را لمس کنید.

رد کردن تماس ، به مدت 2 ثانیه خطوط قرمز را لمس کنید.

برای شروع یا پایان موسیقی خطوط قرمز را لمس کنید.

اقلام همراه

کاور ، دستمال ضدخش ، کابل شارژ

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عینک هوشمند بلوتوثی E13 bluetooth smart glasses”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی