1

Cart

ایران شیائومیمحصولاتدوربیندوربین شیائومی C400 xiaomi smart camera

دوربین شیائومی C400 xiaomi smart camera

xiaomi smart camera c400
  • وزن: 310 گرم
  • ابعاد: 119 × 78 × 78 میلی متر
  • سنسور: 4 مگاپیکسل
  • رزولوشن تصویربرداری: 2560 × 1440 پیکسل
  • پشتیبانی از کارت حافظه microSD (up to 256 GB)
  • حساس به حرکت

۲.۹۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

دسته: برند:

توضیحات

معرفی دوربین شیائومی C400

دوربین شیائومی C400: شرکت شیائومی یکی از کمپانی های برجسته میباشد. به قدری محصولات شیائومی تنوع داده، که توانسته بخشی از اعظم بازار را به خود اختصاص دهد. حتما میدانید که این شرکت امروزه در زمینه های مختلفی از تولید دستگاه های دیجیتال و هوشمند گرفته تا محصولات ورزشی و حتا لوازم تحریر و …  فعالیت میکند.

دلیل این که شیائومی در بین کاربران محبوبیت پیدا کرد. بدلیل طراحی زیبا و جذاب و مقاوم بودن محصولاتش است. البته نباید فراموش کرد. که با توجه نسبت به قیمت های مقرون به صرفه محصولاتش بین رقبا در بازار جایگاه خود را محکم تر و استوار ساخته است.

برای همین اگر میخواهید امنیت فضای محیط های اداری و یا منازل شخصی را به یک محیط امن و مطمعن ارتقا دهید. و بدون کمترین زحمت این کار را انجام دهید بهتر است. از یک دوربین نظارتی بر محیط پیرامون خود استفاده کنید . دوربین مدار بسته شیائومی c400 مدال MJSXJ11CM یکی از بهترین خوش طراحی ترین مدل دوربین نظارتی که با سنسور 4 مکاپیکسلی با قابلیت دید در شب را و همچنین نظارت 360 درجه بر فضای اطراف خود را میتوانید انتخاب کنید.

دوربین شیائومی C400 2

طراحی و ظاهر دوربین c400:

از لحاظ فیزیکی، دوربین مدار بسته شیائومی C400 مدل MJSXJ11CM  تلاش کرده تا با فضاهای مختلف سازگاری داشته باشد. از طرف دیگر، با طراحی مینیمال و انتخاب رنگ سفید برای بدنه، هیچ تداخلی با دکوراسیون‌ فضاهای مختلف نخواهد داشت.

که مناسب برای نصب روی سقف و روی میز طراحی شده و با این ویژگی، بدنه این دوربین  از پلاستیک بسیار مقاومی ساخته و تولید شده است. که در برابر هرگونه ضربه و یا افتاده گی بسیار مقاوم می باشد. همچنین با طراحی کروی  این محصول این امکان را میدهد تا بصورت 360 درجه برای چرخش کاملا مینمال بنظر برسد. و به راحتی از هر فضای محیط خود تصویر برداری نمایید.

طراحی و ظاهر دوربین c400

قابلیت مکالمه صوتی دو طرفه

یکی از امکانات جذاب این محصول که باعث جذابیت بیش از حد این دوربین هوشمند میشود. قابلیت مکالمه دوطرفه بودن آن هست. در واقع اگر این محصول رو برای نظارت محیط اداری و یا برای کنترل فرزندان خود استفاده میکنید. می توانید به راحتی صدای محیط و یا کودک خود را شنیده و با او صحبت کنید.
همچنین برای بالا بردن امنیت این محصول از تکنولوزی جدید برای تشخیص حرکات انسان استفاده شده است. که به محض مشاهده حرکات مشکوک  کاربر را آگاه میسازد.

برای استفاده از این قابلیت باید اپلیکیشن Mi Home/Xiaomi Home App برای استفاده داشته باشید. 

کیفیت تصویربرداری در دوربین مدار بسته شیائومی C400

اگر تاکید ویژه روی کیفیت تصویربرداری دارید، دوربین مدار بسته شیائومی MJSXJ11CM با سنسور 4 مگاپیکسلی و رزولوشن 2560×1440 پیکسل تصویربرداری می‌کند. این یعنی ویدئوهای 2.5K با بالاترین کیفیت و شفافیت در اختیار شما قرار می‌گیرد. با دیافراگم بزرگتر و همراه با لنز 6P، دوربین به طور موثری شکست نور را کاهش می‌دهد. در نتیجه، تصاویر به قدری واضح هستند که انگار در محل هستید و خودتان صحنه را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید

مدل

C400 (MJSXJ11CM)

ابعاد

119 × 78 × 78 میلی متر

وزن

310 گرم

دوربین

4 مگاپیکسل

پشتیبانی

حافظه microSD (up to 256 GB)

میکروفون

دارد

زاویه دید

108 درجه

دستیار صوتی

آمازون Alexa, گوگل Assistant

سایر ویژگی ها

تشخیص حرکت, قابلیت چرخش 360 درجه, دید در شب با مادون قرمز, قابلیت ضبط صدا, قابلیت مکالمه دو طرفه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین شیائومی C400 xiaomi smart camera”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی