0

Cart

خانهمحصولاتهدفون و هندزفریهندزفری بلوتوثی شیائومی Mi Air 3 Pro

هندزفری بلوتوثی شیائومی Mi Air 3 Pro

فروش ویژه
Xiaomi Mi Air 3 Pro
  • نسخه بلوتوث 5.2
  • ظرفیت باتری محفظه شارژ 470 میلی آمپر ساعت
  • ظرفیت باتری هر ایرپاد 35 میلی آمپر ساعت
  • میکروفون سه‌گانه برای حذف نویز (در هر ایرباد)
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان۳.۳۰۰.۰۰۰ تومان

توضیحات

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 pro

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 pro که با نام مدل M2103E1 نیز معروف است، جدیدترین هندزفری ساخته شده توسط شیائومی به شمار می رود. این محصول تا ۴۰ دسی بل کاهش نویز را ثبت کرده است. با پشتیبانی از سیستم حذف نویز فعال تطبیقی و حالت شفافیت دوگانه، کیفیت صدای بی نظیری را ارائه می دهد. اتصال بی سیم این محصول از کیفیت صدا و برد طولانی در سطح Hi-Fi پشتیبانی می کند و صدایی با کیفیت و وضوح عالی تولید می کند. این هندزفری مجهز به میکروفون دوگانه است و صدای محیط را کاملاً از بین می برد.

این هدفون دستگاه دارای طراحی ارگونومیک است، از IP55 مقاومت در برابر آب و عرق پشتیبانی می کند و از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می کند. در این محتوا همراه ما باشید تا به دیگر ویژگی های این هندزفری بپردازیم.

 

طراحی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 pro

پیش از این، همه شیائومی را به عنوان برندی می شناختند که در تولید دستگاه ها و گوشی های هوشمند میان رده با قیمتی مقرون به صرفه تخصص دارد. ظاهراً این شرکت طلسم را شکست و تصمیم گرفت به جنگ ابرقدرت ها برود و آنها را از بین ببرد. به همین دلیل، هندزفری بی سیم Air 3 Pro ظاهر شد تا جنبه متفاوتی از خود را نشان دهند.

در طراحی هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 pro اصول مرتبط با ارگونومیک محصول کاملاً رعایت شده است. هدفون به شکل داخل گوش با ساقه کوتاه طراحی شده است. یکی از نکات برجسته این مدل، جابه جایی پنل لمسی به ساقه هدفون برای اجرای راحت تر دستورات لمسی است. البته برای لمس پنل نسبت به دیگر مدل ها فشار بیشتری باید اعمال شود.

این هدفون ۱۲ درصد کوچک تر و ۱۹ درصد سبک تر از نسل قبلی است. از این دستگاه می توان در هنگام ورزش و تعریق از جمله موارد دیگر استفاده کرد. از آنجایی که این دستگاه دارای گواهی استاندارد IP55 است، به این معنی است که بلندگوی Air 3 Pro ضد آب و ضد گرد و غبار است.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 pro می تواند از طریق بلوتوث نسخه ۵.۲ به دستگاه شما متصل شود که حاصل آن ، یک ارتباط پایدار و سریع است.

 

کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 pro

این هندزفری برای اولین بار است که از دریچه های دیافراگم DLC استفاده می کنند. Air 3 Pro بیس فوق العاده ای دارد و می تواند صداهای با فرکانس بالا را تولید کند. صدا نیز بسیار HiFi است. به لطف فناوری حذف نویز، صداهای مزاحم محیط را در پس زمینه حذف می کند و صدای واضحی را به گوش شما می رساند.

در نهایت، این یک هندزفری بلوتوثی مناسب کسانی است که به دنبال بهترین صدای غنی و شفاف برای برنامه های موسیقی و بازی هستند.

مجهز به فناوری نویز تطبیقی

علاوه بر فناوری کاهش نویز، هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 pro به فناوری کاهش نویز تطبیقی پیشرفته ANC نیز مجهز شده است که از کدک HDLC 4.0 برای کاهش نویز محیط با حساسیت تا ۴۰ دسی بل استفاده می کند.

حذف نویز تطبیقی به طور خودکار شدت نویز محیط را تشخیص می دهد. به عنوان مثال، در محیط های ساکت مانند کتابخانه ها و کافه ها می تواند به طور خودکار نویز را در سطح پایین تری حذف کند و در محیط های با نویز بالاتر مانند کارخانه ها یا حمل ونقل عمومی در سطح عملکردی بالاتر نسبت به حذف نویز اقدام نماید.

پشتیبانی از حالت بازی و کاهش تأخیر صدا به میزان ۸۰ میلی ثانیه از دیگر مزیت های این هدفون جدید شیائومی است که تنها ۲۰ میلی ثانیه تأخیر دارد.

پشتیبانی کردن از حالت گیمینگ و کاهش تأخیر صدای ۸۰ میلی ثانیه ای، از دیگر مزایای این هدفون تازه نفس برند شیائومی است که می تواند آن را به تنها ۲۰ میلی ثانیه تأخیر تبدیل کند.

باتری هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 pro

طبق ادعای برند شیائومی، باتری هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi air 3 pro با غیرفعال شدن فناوری ANC می تواند تا ۶ ساعت دوام بیاورد. هنگامی که از کیس شارژ استفاده می کنید، می توانید تا ۲۷ ساعت زمان شارژ را تجربه کنید.

هنگامی که گوشی به طور کامل شارژ شد، می توانید آن را به کیس Xiaomi Air 3 Pro متصل کرده و منتظر شارژ شدن باشید. با تمام شدن شارژ باتری کیس شار، می توانید آن را از طریق کابل شارژ USB Type-C شارژ کنید به داک شارژر بی سیم وصل کنید. از آنجایی که این دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، طبق استاندارد Qi تأیید شده است. در هر دو حالت، هدفون را می توان در ۱.۵ ساعت به طور کامل شارژ کرد.

جمع بندی

شیائومی یکی از برندهایی است که همواره در تلاش برای تولید محصولات باکیفیت است. هندزفری Mi Air 3 Pro علاوه بر کیفیت خوب، بسیار مقرون به صرفه است. در مجموع می توان گفت که Xiaomi Air 3 Pro محصولی است که به راحتی می تواند با محصولاتی مانند Apple Air Pods یا Samsung Galaxy Bud رقابت کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سبز, سفید, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی شیائومی Mi Air 3 Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی