0

Cart

خانهمحصولاتساعت هوشمندساعت هوشمند بلک شارک BlackShark S1

ساعت هوشمند بلک شارک BlackShark S1

blackshark s1 smart watch
  • پایش 24 ساعته ضربان قلب
  • پایش کیفیت خواب
  • اندازه‌ گیری سطح اکسیژن خون
  • اندازه گیری سطح فشار
  • یادآور دوره زنانه

۳.۱۰۰.۰۰۰ تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برند:

توضیحات

ساعت هوشمند Xiaomi Black Shark Watch S1

ساعت‌های هوشمند علاوه‌بر این‌که ما را از زمان آگاه می‌سازند، کاربردهای فراوان دیگری را نیز پشتیبانی می‌کنند که قادر خواهید بود به‌درستی وضعیت سلامتی را پایش کنید. ساعت هوشمند بلک شارک مدل S1 Classic یکی از این ساعت‌های هوشمند است. که توسط آن می‌توانید فعالیت‌های گسترده‌ای انجام دهید.

در این جا به بررسی ساعت هوشمند بلک شارک مدل S1 Classic خواهیم پرداخت. جهت اطلاع از قیمت ساعت هوشمند بلک شارک و خرید ساعت هوشمند بلک شارک مدل S1 Classic به سایت ایران شیائومی مراجعه نموده و ساعت هوشمند را خریداری نمایید.

ساعت هوشمند بلک شارک

 

مشخصات ساعت هوشمند Xiaomi Black Shark S1

ساعت هوشمند بلک شارک مدل s1 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی دایره ای AMOLED است. که با وضوح تصویر رزولوشن 466*466 پیکسلی به ساعت کیفیت بالا بخشیده که از نگاه کردن به آن سیر نمی شوید.

بسیاری از مردم جامعه برای نظارت خوابشان در شب از ساعت هوشمند استفاده میکنند. و این امرخیلی مهم است. که در هنگام خواب در دست یا موچ اون فرد راحتی را به ارمغان بیاورد.
ساعت هوشمند بلک شارک با وزن پایین و طراحی خاصی که دارد. باعث شده.است. این ساعت در مدت زمان های طولانی تر باعث خستگی موچ دست نشود.
بدنه ساعت از فلز ساخته شده. که در کنار بند سلیکونی علاوه بر مقاومت، ظاهری کلاسیک و زیبا به ساعت می بخشد. و همچنین 3 دکمه در قسمت کناری ساعت قرار دارد که برای هر دکمه کارایی خاصی تعریف شده است.

نمایش اعلانات

افراد می توانند تماس ها، اس ام اس ها، زنگ آلارم و سایر اطلاعات برنامه های شبکه اجتماعی را به موقع در اعلانات صفحه نمایش ساعت هوشمند بلک شارک خود مشاهده کنند.

پشتیبانی از واچ‌فیس‌های متنوع

ساعت هوشمند بلک شارک S1 Classic دارای بیش از 100 واچ فیس جذاب و متنوع است. که کاربران می‌توانند جهت انتخاب واچ‌فیس‌های جذاب و متنوع به اپلیکیشن Shark Wear مراجعه کرده و متناسب با سلیقه خود شخص واچ‌فیس مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

پشتیبانی از واچ‌فیس‌های متنوع

 

100حالات ورزشی و مقاومت در برابر آب

یکی دیگر از دلایلی که میتوان افراد را برای استفاده از واچ فیس ترغیب کرد. 100 حالت ورزشی روز دنیا را دارا هست. که افراد برای استفاده از واچ فیس ها را سوق میدهد. ساعت هوشمند بلک شارک بیش از 100 حالت ورزشی دارد. که از جمله دویدن، تنیس، هندبال، پیاده روی، تردمیل، کوه نوردی، بسکتبال، فوتبال، نرمش، یوگا و … میباشد.
یکی دیگر از ویزگی های مهم ساعت بلک شارک مقاوم بودن آن در برابر آب میباشد. این ویژگی باغث شده که شما در هنگام شستن دستان و یا حمام بتوانید این ساعت استفاده کنید. اما بهتر است برای جلو گیری از رطوبت ساعت را در استخر و یا حمام از دستان خود خارج نموده.

قابلیت های سلامتی:

  • پایش 24 ساعته ضربان قلب
  • پایش کیفیت خواب
  • اندازه‌ گیری سطح اکسیژن خون
  • اندازه گیری سطح فشار
  • یادآور دوره زنانه

باتری ساعت هوشمند بلک شارک S1

ساعت هوشمند Xiaomi Black Shark S1 دارای باتری قابل شارژ داخلی است و با استفاده معمولی تا حدود 12 روز باتری نگه خواهد داشت. مدت زمان لازم برای کامل شدن شارژ باتری حدود 2 ساعت بوده و به کمک شارژر مگنتی داخل بسته بندی انجام می‌ شود. بعلاوه این ساعت در حالت استندبای تا 30 روز دوام می‌آورد.

اپلیکیشن Shark Wear

برای متصل کردن اسمارت واچ Black Shark S1 به تلفن همراه خود باید اپلیکیشن ساخته شده توسط بلک شارک را دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن با نام Shark Wear در اپ استور اپل و پلی استور اندروید در دسترس است.

همه پایش‌ ها و آنالیز هایی که توسط ساعت انجام می‌ شود. در این اپلیکیشن به صورت کامل نمایش داده شده و تحلیل کاملی از شرایط فیزیکی کاربر ارائه می‌ کند. بعلاوه شما می توانید در این برنامه ردیابی دقیق مختصات GPS و گزارش های روزانه، هفتگی و ماهانه خود را دریافت کنید.

 

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی, نقره ای

گارانتی

۱۸ ماه گارانتی شرکتی

مناسب برای

آقایان و خانم‌ها

وزن

50 گرم

ابعاد بدنه

53.5 در 49 در 12.1 میلی متر

فرم صفحه

گرد

جنس بند

سیلیکون

مقاوم در برابر

آب. گرد غبار

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند بلک شارک BlackShark S1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی